Tek kural var aynı koyulukta olursa yumurtlama değerlendir, silikleşmeye başlayınca çatlama değerlendir.
Azcık koyulaştığında yumurtalama sanmayın sabırla bekleyin :)
Ben her sabah 10da yaptım 9da kahvemi içip sonra sıvı almıyordum. 2.ayımda gebe kaldım. Regl bittiği gibi başlayın herkesin yumurtalama günü farklı.