Merhaba hanımlar bugün randevumuz vardı 30+4 günlükmüşüz ben uygulamada 29+2 diye biliyordum doktorum 30 +4 tesiniz dedi. Neyse sorum bu değil benim sorum bebişimin kilosu 1300 gram çıktı boyuda 35 cm. Ben düzgün beslenmiyorum pek ara öğün alışkanlığı edinemedim kahvaltımı da geç yapıyorum doktorum bebişime sağlıklı ama biraz minyon dedi. Tabiki her çocuk aynı standartta olmaz ama bu minyonluk beni biraz rahatsız etti. Bu haftadan sonra muz kaşar badem vs tüketsem bebişim normal olur mu yani minyonluktan çıkar mı ? Bı gerilik yok sağlığı iyi suyuda iyi ama o minyon kelimesine takıldım ben ya. Sizce bu saatten sonra beslenme işe yarar mi? Bu arada cinsiyeti erkek 💙