Mummumlilo İş yerindeyken sesten kaynaklı sanırım çok kıpırdanıyor eve gelince de bi ara hareketleniyor Bide gece 12 gibi hareketleniyor özellikle bugün baya hareketliydi yeri dar mı geliyor acaba 24. Haftadayız😅
Aksoyasl Mummumlilo aynı😂 hatta diyorum ki ben işe gitmeyi sevmiyorum ama o seviyor heralde çünkü iş yerinde kıpır kıpır 😂 27. Haftadayız biz de ❤️
yesimunluturk Şimdi gene iyisiniz benim kızım normalde ben hareketliyken uyurdu şimdi ister hareketli olayım isterse uzanayım farketmiyor korkuyorum karnımı delip ayağını dışarı çıkaracak diye 😄😄 bu arada 30+4 deyim