Azra00 anneoluyoruuumm16 11+3 ikili tarama da tahmin de bulundu doktorum 12+4 kesinleşti dokotur bilgisi çok önemli bnce tabi bide bebeğin pozisyonu
ZeynePerolLl Dokturum 14. Haftada çıkıntı var erkeğe benziyor dedi net bisey soylemedi sizde oldumu böyle bişey sonuç neydi
anneoluyoruuumm16 Aysee1123 ayy darısı başıma kız da olsa erkek de olsa havalara uçacağız o ayrı da alışverise başlarım belli olsa 😍
Mrvsmt Benim ikili taramada 11+1 de net olarak erkek dedi biz şaşırdık filan erken öğrendik diye daha sonra doktorum muayenede kıza benziyor dedi hep sonra detaylı da net olarak kız olduğunu öğrendik 😊
Ozlemmm35 Bana kıza benziyor dedi 12 hafta da ama kız mı erkek mi anlamadım iki doktor farklı konuştu 🥴
Tugraseda anneoluyoruuumm16 ikili testin yapıldığı cihaz doktor odasındakiyle aynıydı bende daha net daha gelişmiş bişe heralde diyodum. Ama bana hiçbi tahminde bulunmadı cok erken dedi zaten bebek bacak arasına kordonu almış dedi.
symag anneoluyoruuumm16 ben öğrendim. 22 haftalık olduk 2 farklı doktora daha gittim cinsiyeti değişmedi 🤭