Sevvallll12 Arkadaşlar merhaba. Doğum yaklaşıyor ev hanımlığını özlemişim işime biraz ara verdim 🥰 Sizlerden fikir almak istiyorum. Buzluk için doğum sonrası pratik olsun diye neler yaptınız neler yapabilirim? Mesela poğaça kek falan nasıl olur ?
adatuna Sevvallll12 zaten lohusa olacaksınız böyle şeylerle hiç uğraşmayın ne gerek var ki, bi çay kahve yeter :)
Yazmelegi_ Sevvallll12 sulu köfte İçli köfte Patatesli mantı Yaprak sarması Kete Şuan aklıma gelen bunlar yaptıklarımdan tabi bize kolay olsun diye yaptık misafir için değil
Hilal2901 Sevvallll12 aynı düşünce bende de var. Heralde poğça börek koycak gibiyim😂 fasulye nohut ıslayıp ayırıyorum ben sonra düdüklüde pisirmeue hazır oluyor buzluga atınca. Sebzeleri dograyıp hazırlarım elime rahat gelsin diye. Köfte yoğurur şekil verir atarım. Baska da aklıma gelmiyor😂
femme Sevvallll12 ben bugun ilk defa icli kofte yaptım 😅😅 eğer becerirsem dogum sonrası için buzluğa aticam dedim. Yapabildim valla 🙂o yüzden en başta icli kofte, kalem börek sarma ve mantı yapicam Allah izin verirse :)
Sevvallll12 adatuna kesinlikle misafirlerim için düşünmedim kendimiz eşim ve kızım için 🥰 onun haricinde sadece tek gün 40 mevlütü yapıp bütün misafirlerimi o gün ağırlıyorum ondada sadece pide ayran oluyor 🥰
Sila66 Sevvallll12 ben sarma madımak çörek tarhana koydum😂❤️❤️ misafire özel degıl kendıme mısafır kabul etmıycem
beyzacmvrc Sevvallll12 poğaça yapıp şekil verip pişirmeden tepsiye dizip dondur sonra poşetle birbirine yapışmaz istediğin kadsr çıkarır pisirirsin hazır yufkadan börek sarsrsin onu da aynı şekilde dondurup posete koy pişirmeden Sarma olur içini kavurup da sarsrsin pişirmeden koy kavurdugun için böylece pirinçleri kırılmaz pistiginde İçli kofte olur Mantı olur Yemeklik için de kofte yapabilirsin normal köfte ve sulu köfte için minik minik yaparsın Tavuk stoklayabilirsin😊 Bezelye koyabilirsin Nohut fasulye haşlayıp koyarsın pratik olur etini bile pisirip koyabolirsin dolaba
Ahsenveannesi Sevvallll12 ben 2 hafta önce doğum sonrası yeriz diye yaptıklarımı bugün kullanmaya başladım🤣ağırlaştım bir anda🤣34+2 yiz. Ben kadın budu köfte hazırladım pişirmeden koydum. İçli köfte koydum karnıyarık harcı, sulu yemekler için misket köfte .