azehk1234 Beta hcg 10 bin küsür çikti ama bugün sadece keseyi göre bildik 6 haftaligiz şu an kalp atisi için beta düşük mü geldi kimler ne zaman duydu kalp atisini
eylulmihrasmom azehk1234 betayla kalp atışının alakası yok 8-9a kadar normal kalp atışı diye biliyorum
naz_ozz azehk1234 bizim 5+6 da 20 bindi beta kese vardı 10 gün sonrada kalp atısı duyduk sizinde duyulur o zamana 🫶🏻💓
Minnakkurabiyeveannesi27 azehk1234 beta ile alakası yok kuzum kesenin yada kalp atışını bende 6+3 de gittiğimde yoktu kalp atışı hatta doktor saçma sapan konuştu çok korktum daha sonra 7+4 de gittim gayet güzel kalp atışı vardı bebeğimin çok şükür şuan 10+6 olduk 🥰
azehk1234 Busraa-aa Bilmiyorum valla doktor bilmiyodu bu degeri ben doktordan sonra saglik ocagindan öğrendim 10 bin oldugunu