prematureannesi_ Kelebekcim biz ona söyledik olsun olsun dedi hiçbirimiz düğün istemedik akraba olsun istemedik ve ben hala sevmem akrabayı bir tek babamın evinde görüyorum. 😂
Aysegulgnc Kelebekcim mecbur takılacak benim arkadaşıma Osmanlı takmıştım o zaman 1200 TLydi ben evlenirken 3500 TL olmuştu fiyatına bakmadan taktı takılması da gerekir ben bana ne getirdilerse hepsine sırasıyla iade ettim
Aysegulgnc Hamileanne hiç sevmediğim bir durum napim ben o parayı ben ona altın goturduysem bana altın getirecek ve çoğu kisiyide bu sebepten aramışlığım vardır
Daisy0000 Kelebekcim Normalde karşılık beklenmeden takılmalı ama malesef günümüzde böyle değil.Takmayınca borcun var diyip altın isteyenler bile oluyor artık
Aysegulgnc Kelebekcim Şöyle gram olsa çok arayıp tenezzül edip istemem ama bilezik osmanli çeyrek olunca isterim kimsenin gözünün yaşına bakmam
Aysegulgnc Kelebekcim bak işte bu hoş bir durum değil bildiğin kul hakkı kardeşim ben sana takarken gazi 100 TL olabilir ama o zaman 100 TL güzel paraydı ben bir yerden kısıp seni düşünerek almışım sende bana altınını getireceksin valla rezil etmelik bir durum
Elif_Annesi Kelebekcim geri gelecek diye takıldığı için sizin de takmanız gerekiyor.Hatta bazıları var takmadığınız zaman tanıdıkla haber yollayıp altın borcun varmış dedirtiyorlar
Ebrarkubra Kelebekcim ama insanlar geri getirmiyor bize gelmedi en azından tam altınların yerine gramlar 100 liralık geldi birde şimdi altın uçtu ki hiç gelmiyor geriye
poyrazin_annesi28 Kelebekcim Tabiki de geri götürülmeli. O zamanlar sizin işinize yarıyor sonrasında da onların. Bize de gelmeyenler oldu hakkımı helal etmem çünkü ne zorluklarla götürülüyor
Kelebekcim poyrazin_annesi28 bende etmek istemiyorum ama belki Bi umut takar diye bir şey demiyorum doğumda VS sanmıyorum ama
Gunes17 Kelebekcim aynen öyle zaten herkes zengin degil sonuçta ben sana 2 binlik takacam sen bana 100 TL takacan öyle Bi dünya yok 😆