Erken değil aslında ama bebeğin pozisyonu uygun değildir bende devlet takipliyim 15 haftalıkken gittiğimde erkek tahmin ediyorum demişti bacak arası kordon coktu birde bağdaş kurmuştu net olarak 20 haftalıkken öğrenirsin demişti ama erkekmis Gerçekten şimdi 29 haftalik benim ikinci gebeliğim ilk gebelikte 5 aylikta öğrendim kız olacağını bazen bebekler geç gosteriyo bazen doktorlarda net görmeyince bişey demiyor