naneliseker_ Beta 10,77 adetime 4 gün var kızlar. Adet ağrılarım da var normal mi ?kimyasal aklıma geliyor :( Sizlerin kaçtı..
Pamuk naneliseker_ Normal yada kimyasal olduğunu ilk sayı hiçbir zaman ifade etmez.Ben 7.64 ile öğrenmiştim gayet iyiydi sonrası.Muhim olan 2gune 1 artış.
Cansuumesee naneliseker_ benimde adetime 4 gun kala beta degerim 14.8 cok sukur bir sıkıntımız olmadı suan 10 haftalik olduk bile gonlunuzu refah tutun guzel dusunun guzel olsun :)
minikmucizeemaak naneliseker_ Benim 6 Nisan regl günümdü, 1 Nisan da 12.58 ile öğrendim. Önemli olan ilk beta değer değil, 2 günde bir en az %60 artış olması 🌸🙏🏻
__mom1 Adet olmadan önce pozitif çıkan tüm testlerde kimyasal ihtimali var. En iyisi 1 hafta bekleyip adet gecikitikten sonra tekrar bakmak
naneliseker_ __mom1 benim bekleme ihtimalim yok, kan pihtilsdmasi ve dusuklerim var erken öğrenmem gerek iğne için
minikmucizeemaak naneliseker_ Ben 1 hafta takip yaptım yani 1-3-5-7 olarak takip ettim 11 inde doktora gittim ama benim beta takibimde doktorla wp üzerinden görüşüyorduk🥰 Sağlıkla kavuşalım inşAllah🫶🏼
naneliseker_ minikmucizeemaak kuzu bende kan pihtilasma var yarın 15 olursa igneye başlanacak takip ayrı yapılacak tabi
minikmucizeemaak naneliseker_ Rabbim sağlıkla kavuştursun inşAllah hepimizi canım sen o zaman biran önce doktora başla inşAllah sağlıkla artar
minikmucizeemaak naneliseker_ Amiinn. Rabbim sağ Salim kavuştursun. Rabbim bebeklerimizi korusun sağlıkla kavuştursun bizlere 🌸
Tugbaakcy naneliseker_ tüm gebeliklerimi beta 20 olmadan gördüm düşüğümde oldu kimyasalımda. Yarın tekrar kan ver yeter. Benim dün 12 olan değerim bugün 14 olmuştu yani öyle anlatiyim doktorum tamam gebesin demişti
eylulmihrasmom naneliseker_ 1 hafta kala 10.66 değerle öğrendim önemli olan beta değeri değil 2 gün sonraki artışı