esmerella37 insallah olmam da 24üne kadar randevum var kan alırlar adet olmayınca hormonlrıma bakamazlar sanırım ınsallah olmmam 22 sinde olsam yetiyor ama gelen giden yok suanlık 🥰 belirti de yok adete dair hemen klomene baslarız insallah 🥰🥰
duyguogeday esmerella37 seni o kadar iyi anlıyorum ki her wc ye gittiğinde o atan kalbini hissettim kiz inşallah bu yürüdüğün yolu rabbim kolaylaştırsin ve emeklerini boşa çıkarmasın öyle bi içimden geldi niyeyse sana dua edesim rabbim herseyi gönlünce nasip etsin🤍
esmerella37 duyguogeday cokk tesekkur ederimm. allah razı olsun ama inan tuvalete hic gitmedim bugun 😂 ama birazdan gidicem ama yok olsa agrım oluyor yani gelen giden insallah biran once bende anne olurum 🥰🥰🥰😍😍
Rabia-H-6 esmerella37 yaaa inşallah olmazsın Allah’ım hayırlısı ile gebelik nasip etsin inşallah olumlu düşünmek lazım belli mi olur böyle şeyler tam bir mucize 🤗🤲
esmerella37 Rabia-H-6 öyle tabi hic ummadıgın anda gelirmiş ya o hesap hic ummuyorum resmen 24 unu beklıyorum yani
ilkmommylikheyecani Ayy canım inşallah hamilesindir çok dua ettim sana rabbim hayırlı haberlerle gelmeni nasip etsin 🙈💕💕