Yasomia Ikili sonuc riskli galiba. Korkmalımiyim. Of neden yaptirdim ki.. basıma is verdim… Sonucla ilgili yorum yapabilecek olan var mi. Birde riskli ciksa illaki bir sorunami ışaret. Tesekkurler her cevap icin😑🤍