Merhaba arkadaşlar. 15+5 haftalık hamileyim. 1 haftadır sebepsiz başım dönüyor ve başım ağrıyor. İki gün hastanede yattım. Serum verdiler. Kulak burun boğaz doktoruda baktı. Nöroloji doktoruda baktı bir şey olmadığını söylediler. Kan ve idrar sonuçlarimda iyi çıktı. Mide bulantısı için ilaç kullanıyorum magnezyum ve vitamin kullanıyorum acaba onlardan kaynaklı mi diye düşündüm iki gün içmedim onlardan kaynaklı da değil. Sürekli başım dönüyor.Böyle olup çözüm bulan var mı?