Öncelikle gurbette yaşıyorum doğumuda yine yaşadığım şehirde yapacağım inşallah.Akraba eş dost doğum zamanı yanımda olamayacaklar o yüzden yaptırmalı mıyım ? Benimle aynı durumda olup yapan var mı ? Yoksa gereksiz bir şey mi 🙄 Düşüncelerinize ihtiyacım var kızlar 🌸