Kubosh27 17.3 haftadayim tüp bebek gebesiyim plesanta kalınlaşması olduğunu söyledi bugün Dr çok erken haftalar dedi ikili testte papp-a momda düşük çıkmıştı plesantanin salgıladığı hormon böyle şeyler yaşayıp bebeğini kucağına alan varmı acaba