Fatovebebegi Teyzelerı ben kızım olucanı ogrendım hıc bı ısım ıcıme sınmedı alısamadım ASEL BALIM da karar verdık sızce nasıl
gzmkly Fatovebebegi benim kızımın adı da Asel olucak inşallah ama Asel zaten bal demek bal balım olmuş balkı kız ☺️
tazecikanneee Fatovebebegi bende Asel Mina istiyordum fakat sonra Elif Mina da hoşuma gitti herkes Asel koyuyor diye ama kafamda deli sorular tabi cinsiyetimiz bi belli olsa 😂
nura23 sizin gönlünuzce olması tabii ki gerekli ama bebeğin de kulana bileceği bir isim olmasını düşünün bence balim birz uygun değil ama asel güzel