Liv3652 PrensesAnnesi- değeriniz gayet güzel yükselmiş ultrasonu iyi olan bi yere giderseniz Allah’ın izniyle görürsünüz 🌸
PrensesAnnesi- Liv3652 birazdan gideceğim hayırla sonuçlanır inşallah çok teşekkür ederim gerçekten bazı insanlar bazı insanlara iyi geliyor siz de onlardan birisiniz cansınız 💐
__mom1 Canım bence sen hiç vakit kaybetmeden özel hastaneye git Allah korusun dış gebelik falan olur patlarsa sorumsuz devlet hastanesi doktoru yüzünden hayati tehliken olur. İhmal etme çok geçmiş olsun
PrensesAnnesi- Arkadaşlar kese var bebek var kalp atışı bile varmış o doktoru Allaha havale ediyorum sıkıntıdan çocuğumu düşürecektim nerdeyse hiçbir sorun yok 6+4 haftalık gebesin bir hafta geç döllenme olmuş sadece dedi çok şükür
Liv3652 PrensesAnnesi- yaaaa çok sevindim söylemiştim cihazdan cihaza çok fark ediyor sağlıkla gelsin miniğiniz inşallah 🥰🌸
kalbiminpariltisi PrensesAnnesi- doktorun elinde olan bir şey değil cihazı eski diye görememiş ama alttan muayene etseydi emin olun kalp atışını dahi görecektiniz siz de rahat edecektiniz
Ahmetasafmomms PrensesAnnesi- şükür canım bugün bende gittim gördük kalp atışını da duyduk bizde 6+3 dedi ♥️♥️♥️
PrensesAnnesi- Liv3652 çok sağolun boşuna stres yapmışım gerçekten Rabbim cümle çocuklarımızı bağışlasın bizlere 💐☺️
kalbiminpariltisi PrensesAnnesi- kim çıkarmış bu alttan muayene düşüğe neden oluyor diye öyle bir şey olsa doktorlar yapar mı Allah aşkına, ultrasonda göremedi diye alttan bakayım diye de teklif etmiş ama hala doktoru kötülüyorsunuz yaptığınız yanlış bence
PrensesAnnesi- kalbiminpariltisi ultrasonla adaam akıllı bakmadı bile hanımefendi insanın suratına bile bakmayarak konuşan bi doktora ben güvenip alttan muayene ettiremem siz ettirirseniz saygı duyarım
kalbiminpariltisi PrensesAnnesi- ama işte boşuna üzülen strese giren siz olmuşsunuz neyse olan olmuş inşallah bundan sonra böyle olumsuz şeyler yaşamazsınız
Cekilmezbirkiz Benim kıpırdayan bebeğimi göremedi Okmeydanı araştırma 🧐 ertesi gün özele gittim el sallıyordu resmen 🤣 en az 7 haftalıktı o zaman. Ultrasonları çok eski oluyor o yüzden göremiyorlar
PrensesAnnesi- kalbiminpariltisi inşallah cümlemiz sağlıkla alalım kucaklarımıza yavrularımızı inşallah ☺️
muhammedd PrensesAnnesi- merhaba okudum yorumlarını kalp atışlarıda varmış çok sevindim benim de sat 24 mart bende 21 nisanda öğrendim gebe olduğumu 😂