Defne_naz123 hiç korkma canım,benim normal başladı açılmamda olmuştu ama acil sezaryan gerekti sezaryana alındım (genel oldum),iki acıyıda çekmiş biri olarak normal doğum sonrası hemen acın geçiyor sezaryan biraz daha uzun sürüyor ama ikiside dayanilmicak bir şey değil 🥰 Şimdi 2.sezaryanim olucak spinal olucam bide onu deniyelim :)