Yagmurr1 Anneler kimlerin yarın görüş günüüü bizim randevumuz var çok şükür ikili tarama testi sonucumu öğrenicem vee inşallah cinsiyeti öğrenebilirim artık yarın 15 Haftalık oluyoruzzz 🫶🏻