Kızlar merhaba 10 martta tıbbi düşük olarak ölü doğum yaptım doktorum 1 adet gör 2 ay korunarak ilişkiye devam et dedi 40 ım çıktıktan 9 gün sonra yani 29 nisanda ilk adetimi gördüm 6 gün sürdü normal ve düzene girmiş rahmin dedi
Ama dün damla şeklinde kahverengi akıntım geldi ve bugün koyuluğu arttı ve kokusuda var psikolojik mi bilmiyorum ama hiç kimseye kokmayan tavuk dün bana çok pis koktu test yaptım ama negatif interttte baktım yerleşme kanaması diye yazıyor adetten 10 gün sonra diye de yazıyor benim adetimin üstünden 10 gün geçti bugün 11 inci gün hiç başına gelen oldu mu bana fikir verebilirseniz çok sevinirim biraz uzun oldu şimdiden kusura bakmayın :))