Kizlar korkuyorum yardim edin 😔 39+6 gunluk Hamileyim idrarda lökosit degerim 2000 çıktı 38 haftamda 39+5 haftamdasa 6250 Doktor başka Bir hastaneye yatış için gonderdi Oraya gitim dun Böbreklermi ultrason etiler ilk şüpelendikleri şey böbreklerim oldu oda çok şükür ter temiz çikti Ve yatiş vermediler beni eve gonderdiler iki. Gundur korkudan düşünceden sinirden başim gozum çatliyor Ben hiç çoçukdan korkuyorum şunun şurasinda 1 gunum kaldi başima gelene bak ya 🥹 yaşayan varmi yardim edin Kontrolum cuma var gece gozume uykuda girmiyor internete giriyorum saçma sapan şeyler yaziyolar iyice strese sokuyolar lökositen insan ölüyormuş nedir ya Hamile insanlar bakiyor okuyor (((((( 17 mayıs normal dogum bekliyorduk gelmek istemiyor oglum 22 mayisa kadar olmasa Suni sanci vericekler