Kızlar 38 haftalık olduk bugün sabah belimde ağrıyla uyandım. Bu aralar her yemek yememden sonra midem bulanıyor ve çok özür dileyerek İshal oldum. Doğum belirtileri diyorlar. Birde sırtım falan ağrıyor sizlerde de böyle durumlar varmı hastaneye gitmeli miyim sizce?
Birde akıntım sümük gibi hafif sarımsı geliyor.