Smnrgkklbr Merhaba arkadaşlar doğumdan sonra emzirme sütyeni kullanmak iyi mi yoksa gögüslerin sarkmasına neden olur mu içi boş telsizler. Normal sütyen kullansak ne farkı olacak bu konuyu anlayamadım bir türlü fikri olanlar bilgi verebilir mi?
babysevgi Smnrgkklbr rhat olmuyor ev içerisinde normal sütyenler Ama bana görede dışarda güzel durmuyor . Tek güzel duran m&s iç giyim ürünleri . Tel yok evet ilk 3 ay emzirirken cok sıcak basıyor inanın onu bile takmak istemiyorsunuz .
Nananan Smnrgkklbr ben emzirme sütyeni kullandım çok rahat oluyo sarkma konusunda tabiki sarkma olacak çatlama olacak sonuçta dünyaya bir birey getiriyoruz küçücük bı Bendenin annesine ihtiyacı var o yüzden sarkma konusunu hiç kafama takmadım emzirme sütyeni kullandım sürekli çok rahat oldu