Fatura günüm gelmiş unutmuşum cidden bugün eşimi ararken baktım hattım kapanmış hemen ödedim karttan daha sonra dijital uygulamada gördüm ki diğer ay faturama 95tl hat açma kapatma ücreti yansıtılmış artık böyle bir kanun çıkmış saçma ama gerçekten dijital uygulamadan takip ediyorum unutmuşum mesaj falanda gelmedi sadece kapatmışlar hattımı o şekilde bir mesaj geldi hemen görür görmez ödedim aradım hemen artık bu şekilde dediler şok oldum boş yere gitti 95tl 🙄