Bademkiz evet benim kuzenim yaşadı çok şükür stend takıldıktqn sonra bir sikinti yaşamadı ama bebekten dolayı bir sıkıntı ile erken doğum yaptı yani kendisinin böbrek büyümesi ile alakası yok şuan kuzenim de bebeği de gayet sağlıklılar bir sorunları yok