Minnakkurabiyeveannesi27 Seyma2255 cinsiyet genelde 16. Haftadan sonra net oluyor ama burda 20. Haftada cinsiyet farklı detaylı da öğrenen bile duydum
Cey8Cey Seyma2255 11. Haftada kız denildi, 14. Haftada erkek 🤣 15. Hafta da da erkek kesin dedi Allahın izniyle 🤲🏻
Nananan Seyma2255 bana 18 haftalıkken perinatoloji detaylı ultrasonda kız dediler 25. Haftayfi sanırım erkek dediler normal doktor kontrolünde şuan bu oğlum oldu 6 aylık 💙🥰
Seyma2255 Minnakkurabiyeveannesi27 doktorum 11.haftada muhtemelen erkek dedi bugün gittim 15.haftama yeni girdim bir iki haftaya tam netleşir ama büyük ihtimal kız dedi bu sefer de anlamadım ki 😂
Minnakkurabiyeveannesi27 Seyma2255 dediğim gibi 16. Haftadan sonra genelde net oluyor ama işinin ehli bir doktor olursa 12. Haftada bile net biliyor benim oğluma 12. Haftada erkek dedi ve öylede oldu
Seyma2255 kahvesever__ benimde 11 haftalıkken muhtemelen erkek dedi 15.haftama girdim bugün de bir iki haftaya netleşir ama buyuk ihtimal kız dedi haftaya başka doktora randevum var özelde bakalım o da kız derse nettir zaten değişmez diye düşünüyorum
Seyma2255 Cey8Cey benim de tam tersi ama tam net gibi de konuşmadı haftaya özelde bir doktora randevum var o da kız derse benim için nettir artık 😂
Seyma2255 Nananan erkekten döneni çok duydum da kızdan erkeğe döneni hiç duymamıştım ya benim ki ne olucak kesin bakalım
Mavi12345 16 haftamda %90 erkek dedi doktorum . 1 hafta sonra detaylı ultrasyona giricem orda artık netleşir dimi? Değişmemz?
Hamalp Seyma2255 kuzeniminki doğunca netleşti ve farklı drlar gördü hem de farklı şehirlerden. Ama onun omurilik açıklığı vardı bilmem kaynaklı olabilir mi
LMB 27 haftalık hamileyim her ay cinsiyetimiz değişiyor detaylıya girmeme rağmen özele gitmeme rağmen haftaya başka şehirde başka doktora gideceğiz
Seyma2255 LMB çok kötü bir durum ya benim ilk hanileligimde 16.haftada kız dedi kız oldu hiç değişmedi bunda böyle oldu ilk defa bakalım degismez diye umut ediyorum
LMB Seyma2255 yani hazırlığını ona göre yapmak istiyorsun yoksa hiç farketmez kız erkek ama sürekli değişmesi merak uyandırıyor
Bahar1011 Seyma2255 12 haftam da 2 li testte kesin erkek dedi sonradan da kız olduğunu öğrendik yani 16 haftayı mutlaka bekle canım
Seyma2255 Bahar1011 tamam canım haftaya randevum var o zaman zaten tam 16.haftama girmiş oluyorum o da ne derse kesin olarak kabul edicem artık
Mervesnck Seyma2255 12 de erkek olabilir dedi ama tam goremiyorum dedi 15 ve 16 haftadamda da kendi doktorum kesin kez kiz dedi ama korkumdan birsey alamiyorum 😀 ya degisirse diye burda okudugum yorumlar o kadar degisen olmuski insan tereddutte kaliyor
Seyma2255 Mervesnck aynen haklısın valla benim de özele haftaya randevum var o da kesin kız derse benim icin nettir artık ilk gebeliğim de ilk de kız dediler hiç değişmedi bunda bı erkek olabilir bı büyük ihtimal kız dendi bilemiyorum artık 😂