ebrarecem Özel hastanelerde sancı odasına ailesi alınmayan var mı medicine hospitalde almıyormuş çok saçma değil mi hem para vercez hem tek başımıza sancı çekicez
KeremSevda27 ebrarecem kisisel tercih olmali bence ben kimseyi istemyrm mesela aileden esimde burda olmayacak o yuzden sorulmali ve tercihe bırakılmalı bence
kardelenimm ebrarecem ne biçim hastaneymiş o yahu tek kalmayalım diye özele para döküyoz öyleyse devlete gidek daha iyi saçmalık yani🙄 benim gittiğim özel hastanede aile girebiliyor odayada doğumganeyede
Denizinannesiii34 ebrarecem hangi doktora gidiyosun canım bende oraya gidiyorum sipnal sezeryan olucam ve almiyolarmis es sınır oldum açıkçası ama o hastaneye de çok güveniyorum 🙄
Ecrinimleyla KeremSevda27 bende eşimden başka kimseyi istemem ben o acıyı çekerken ailem görsün istemem
ebrarecem Denizinannesiii34 nuriye hanıma gidiyorum yok hastanede doğum yapan çok tanıdığım var hepsi memnun o konuda sıkıntım yok amaaa sancı odasına almamaları doğuma almamaları şuan bni bitrdi
Kdraltn Denizinannesiii34 Tercih sizin ama ilk dogumunu normal yapmis biri olarak soyluyorum. Yaninizda kesinlikle biri olmali. Cok zor. Bence baska hastane dusunun arastirin.
Denizinannesiii34 ebrarecem ya aynen orasi öyle ama canım ebeleri ben ablamdan dolayı tanıyorum ablam orda 8 seneye yakın çalıştı ebeleri çok tatlı ve çok ılımlılar yanliz kalıcam diye korkma 😊
ebrarecem Denizinannesiii34 sen hangi doktora gidiyorsun canım. Bunu duymak rahatlattı aslında ebeler iyiyse bi nebze korkumu yenebilirim kendimi o kdr alıştırmıştım ki eşim giricek destek olucak diye
ebrarecem Obirx annem 3 tane normal doğum yapmış bana gelince şimdiden ağlıyor dayanamam bn seni öyle görmeye içim gider diyor ana yüreği 🙈
Hatunnn ebrarecem galiba tek bi kisi aliniyor bazi hastNelerde canm ama aslinda sebebi su kalabalik gurultu stresi tetikliyor streste acilma olmasini engelliyormus
Denizinannesiii34 ebrarecem ben züleyha genç iki ablam onda doğum yaptı akrabalarim öyle medicine el değiştirdi başkası şuan sahibi ama vok iyi hastane ben kendimi bildim bileli oraya ailecek o hastaneye gideriz devlette hiç giymedik açıkçası evime de çok yakın medicine 15 dk yolum var ebelerle oturmuşmuşum bile var 3 tane ebe var kapali bide diğerleri açık çok iyi insanlar ve tatlılar öyle diyim ben sana kendini onların ellerine bırakabilirsin ben kilomdan dolayı sezeryan olucam ama genel de olabilirim spinal de olabilirim o anki piskolojime bağlı 😂
Hs4523 ebrarecem ben medicine randevu almıştım haftaya 🙄 ya ben annem yanımda olsun istiyorum bu uygulama çok saçma
tazecikanneee ebrarecem Acıbadem de oda da sancı cekiyorsunuz son ana kadar mesela ister sadece eşin oluyor ya da istediğin biri bakalım Koşuyolu medipol de de öyle mi öyledir diye de düşünüyorum (insallah öyledir)🙈
aysess ebrarecem Ya böyle birşey mi var, cok saçma ama. Özel oda olmayacak mı istediğimiz gelsin. Ben eşimi veya ablami isterim yanımda , belki bir gün boyunca sancı cekicez nasıl zaman geçecek. Sormadım bende hiç hastahaneye özele gidiyorum da.
ebrarecem aysess bnde hiç sormamıştım özel diye nasıl olsa alırlar dedim ama öyle değilmiş istediğimiz biri olsun ki bizde sancımızı rahat çekelim
Obirx ebrarecem ben de eşimi istiyorum o istemiyor heralde annem gelir bidd benim sezeryan olma ihtimalim var hayrlısı diyelim
Hmervekara ebrarecem kesinlikle bende eşime söylüyorm doğumhaneye gidene kadar kimseye haber verme diye annemi görmeye dayanamam 🙁
Annesininkuzusu0911 ebrarecem benim annemde öyle kardeşimin ilk doğumuna gitti destek olcağına kardeşim doğumdan çıkar çıkmaz bayılmıştı. İkinci doğumuna götürmedik çocuk doğduktan sonra götürdük. Benim doğumuma da getirmicem annemi doğum yaptıktan sonra gelcek 😀