anneoluyoruuumm16 Bu haftada sürekli tuvalete gitmek normal mi acaba. Perişan oldum gece gunduz sürekli çişim geliyor. Su icmesem bile
Minnakkurabiyeveannesi27 anneoluyoruuumm16 bende 10+6 hamileyim gece tuvakte kalkmayan ben resmen artık tuvalette yatacağım ilk bebeğimde de boyle olmuştu bebek buyudikce daha da artıyor bu durum
hemsireanne55 anneoluyoruuumm16 3-7 ay arası normale döner 7-9 aylarda yine başa dönüp tuvalette yatmak isteyebilirsiniz 😅
Seher112 anneoluyoruuumm16 biz şuan 12+5 iz bizde öyleydik acile gitmiştim bebek çok hareketliymiş ondanmış idrar falan baktılar temiz çıktı hep
1prensesimm anneoluyoruuumm16 dogurana kadar öyle 30+1 haftalık olduk hala aynı değişen bir şey yok 😂😂😂
anneoluyoruuumm16 Minnakkurabiyeveannesi27 ayyy kaçırıyorum sanki ben birde mesane pedi kullanıyorum dünden beri
anneoluyoruuumm16 aysebaday61 yaa bende korkuyordum anormal bir durum mu diye herkeste öyleymiş genelde
evrem321 34 haftadayız hala öyle hatta dahada sıklaştı bebek büyüdükçe mesaneye baskı yapıyor ve sarkma oluyor oda rahatsız edici oluyor
evrem321 anneoluyoruuumm16 zaman hızlı geçiyor bende sizin gibi düşünürken şimdide stres başladı sağlıkla alalım kuzucuklarımızı kucaklarımıza inşallah 🙏🏻
anneoluyoruuumm16 hemsireanne55 annelik daha dogurmadan zor valla. Rabbim sağ salim kavustursun tek duam bu