Egeminannesi Kubrafatma benim kahverengi gbi koyuydu günde bı damla geldi ama 5 gün sürdü kan uyuşmazlığı olunca iğne yaptılar bı de hap verdi Dr
Bet9838 Benimki çok açık pembe gelmişti iki gün sürdü ped bile kullanmadım sadece lavaboda kurulanırken görüyordum adet başlangıcı zannetmiştim iki günden sonra devam etmeyince şüphelenip test yapmıştım
Bet9838 nesli5154 nesli5154 aslında adet olmuyosun sadece yerleşme kanaması adet günlerine denk gelmiş oluyor bide herkeste görülmeyen bişey ya çok az miktarda kısa süreli pıhtılaşmayan kanama oluyor yada hiç olmuyor
damla097 Benim 3 gün sürdü ama ben normal adet şeklinde gördüm 2 hafta sonra belimde çok ağrı var diye bir erken gebelik testi yapayım dedim pozitif şuna 14 haftalık gebeyim
Begumahsn Benimde olmuştu yerleşme kanamam. Adetten 1 gün önce pembe leke gelmişti bende adet sanmıştım 1-2 beklemiştim. Gelmeyince şüphe edip test yapmıştı elhamdulillah pozitifi gördüm 🌸
Demsi_83737 Bu kanama herkeste olmak zorunda mı? İnternette herkeste olmayabilir diyordu. Bu durumu yaşamayan var mı acaba
Kubrafatma İnş kızlar hayırlısı bakalım yarın test yapcam gebeysem enox iğne olacam hergun kızım da oyle oldu