tubimom benimde açlık şekerim 97 çıktı diğerlerinde bir problem çıkmadı. Doktorum suyunda falan da bir fazlalık yok çok yüksekte değil ama gene de az dikkat et dedi ve diyetisyene yönlendirdi. Diyetisyen bir başladı yok çok kötü durumdasın insülin falan şok oldum inanılmaz abarttı bir listeler falan garip geldi geri doktoruma gittim oda aynısını söyledi insülin falan öyle bir durum yok sen dikkat et dedi o kadar. Kendim de evde ölçtüm arada 85 87 falan çıktı 😂