Elilar2225 ordan niye xeberim olmasın canım. Çox gözel işim var idi orda, tetilde kovid döneminde geldim, serhedler baglandı deye burada iş tapıb burada qaldım. Demek istediyim Azerbaycanda yene tanış tapıb bezi işlerinizi tez hell ede bilirsiniz, araya adam qoya bilirsiniz, xaricde yalnızsınız. Çox çetin olur. Oz ölkende nese elemek ehtimalın daha çoxdu hemişe. Her xarice gedende ugur qazanmır, bizim tanışımız 2 il sonra Amerikadan geri qayıtdı olan qalanını xercleyib. İnşallah siz sizinçğn en xeyirli olanını edersiniz.