Arkadaşlar merhaba 22 haftalik hamileyim bugün ayrıntılı ultrason vardı ve bebeğin sol tarafinda kafasinda kist gördüler iki tane biri 4.4 mm diğerini hatırlamıyorum perinatoloji bölümüne gittim imza falan aldilar aminyon sıvısı aldirmak istiyor musun diye istemiyorum diye imza attım ve doktor çok korkuttu beni genelde bu bebekler down sendorumu yüksek oluyo falan dediler çok korkuyorum üzülüyorum ağlıyorum gecer mi boyle bisey başından gecen var mi