Merhabalar eşimin ailesinde farkettiğim bir durum söz konusu ama tıpta böyle bir şey var mı bilmiyorum .Eşimin annesi , ailesinde 2 kişide 7 yıl sonra ilk gebelik ve ikinci gebeliğinde 7 yıl bekleyiş gibi bir durum söz konusu .Aynı dönemde evlendigimiz iki cifttede aynı durum söz konusu onlar da 2 yıldır bebek sahibi olamıyor durumun eslerde
kaynaklı olduğunu düşünmeye başladım hiç böyle bir şeye şahit olanınız var mı? 7 yılda bir gebelik tanımlanmış bir hastalık mıdır ?