minikcivcivim biz şehir dışında durduğumuz için arabada yer sıkıntısı olmaması için kabin boy alalım diyorduk, eşimde bebek arabalarına bakarken bu şekilde travel sistem bebek arabasını beğendi buna da bakalım dedi mağazaya gidince gezdik, baktık evet çok güzel ama çok kaba onu arabaya koyduğumuzda bi memlekete gitsek valize, eşyalara yer kalmayacak. Satıcı bayan da bunu alanlar bi kaç sene sonra gelip ya kabin boy yada baston tercih ediyorlar siz birde uzak şehirdesiniz ben tavsiye etmem dedi. Kabin boy aldık.
Yani evinizde koyacak yeriniz varsa sabit bi şehirde duruyorsanız alın ama diğer şekilde ben tavsiye etmiyorum.