Allah banada buralara yazmayi nasip etti 23. Haftamda acil serklaj oldum sonrasinda suyum geldi allaha şükür bebegin suyu eksilmedi doktorumuz bebegi almayi bile teklif etmisti insan yasayan kalbi atan bir cana nasil kiyarki. 38. Haftaya kadar butun zorluklari yasayarak geldik cok sukur dun iyi bir hastanede spinal anestezi ile sezaryen oldum ekip asiri kotuydu sadece doktoruma guveniyordum asiri asik suratli kendini birsey sanan bir ekip sozde basimda hemsire veya anestezi doktoru olacakti hemsire yalandan ara sira gidip geldi beni sakinlestirmeye mi calisti yoksa dahami panik etti desem bilemedim. Benim icin qsiri kotu bir dogum oldu sizi korkutmak istemem benim biraz kilom oldugu icin bebegi zor cikardilar asiri bastirdilar dokunmalari baskiyi asiri hissettim omrumden omur gitti bebegi sozde gostericeklerdi bana dedikleri sadece cok iyi ama kosa kosa yogun bakima götürmüşler adam gibi cevap alamadim cocugumami kendi o anki halimemi uzulsem bilemedim. Kalbim asiri hizlanmaya ve nefes alamamaya basladim sakinlestirici istemiştim onceden hemsire sagolsun o konudada ck hizliydi 1 saat sonra yapti etkisi kisa surdu. Allahtan sag saglim ciktim asiri titreme oldu ilaclardan yada stresten bilmiyorum. Spinalde normalde uyusukluk 3 4 saate gecer ben cikar cikmaz agriyi hissettim keske genel olsaydim bu kadar stresi çekmezdim bunlari neden anlatiyorum gittigim hastane asiri iyi sozde ama ekibi rezaletmis. Ilk kalkisimdan bahsediyim benim icin butun kalkislar suan asiri zor bilmiyorum ne zaman gecer ama tek mutlulugum suan evladim iyi yanimda ama ona yetemiyorum asla agrilardan ilgilenemiyorum benim durumum cok riskliydi hala risk devam ediyor insallah butun serklajli anneler benim haftama gelip bebeklerini sag saglim kucagina alirlar