Grip olan varmııı 😢 Salgın varmış ve bende yakalandım çok kötü geçiriyorum dayanamıyorum resmen kafamı kaldıracak gücüm yok eklem ağrılarımda başladı öksürük terleme kulaklarda basınç ne ararsanız var boğazımın yanması geçti öksürüğe çevirdi aşırı halsiz hissediyorum kendimi ağlamak istiyorum sinirlerim çok bozuldu doktorum bol sıvı tüketmemi söyledi zaten vitaminlerimi düzenli kullanıyorum magnezyum vs alıyorum ekstra parol da içtim kaç güne geçicek bu 😢😢😢