Şimdi benim daha önce doğal yolla 3 gebeliğim oldu genetiğimde düzenli resiprokal olduğunu öğrendik tüp bebek dendi normal tüp bebek tedavisinde ki iğneler vs aynen bana da uygulanacak mı yoksa azıcık bir doz yeterli olacak mı daha önce yaptıran oldu mu