cahilelafanlatamazsinyorulmaa Tugceeeeeee1 korkusundan ölmesin çünkü çok güzel bir doğumu olacak bu kızın Allah’ın izniyle 🥹🫶🏻
Minikayak24 Tugceeeeeee1 19 da doğuran ben 20 normal geliyor 🙂3. Hamilelikteyim 2. Düşük oldu şuan 3. Yani bi oğlum var Rabbim nasip ederse inşallah bitanede kız bebeğim olsun istiyorum tahmin olarak doktor kız dedi hayırlısı inşallah sizin kızmı erke mi