Açlık: 79
3 aylik ortalama : 4.8
Tokluk şekeri: 152
Kızlar ben şeker yüklemesi yapildiktan bir saat sonra kan verdim ama labaratuar 2 saatlik olcmus. Aile hekimim ise kadın doğum doktoruna soyle bi kez daha kan ver gebelik şekerin olmayadabilir 3 aylik ortalaman ve açlık sekerin normal dedi ve 2 saatlik ölçülmüş dedi. Yarın randevum var o glikoz şurubundan icmesem bile tokluk kan sekerime bakarlar mi yinede ?