Monarosa06 Kizlar dün devlettekiler nasıl davrandığını gördüm gözüm korktu ben ankaradayim ablam.manisada kadın doğumda calsiiyor gel burda doğur özel gibi olur diyor siz olsanız gidermisiniz 🥺 minyonum sen normal yapamazsın çektiğinde kalirsin diyor
Eftelyaatasoy Monarosa06 ben ankarada özel bi hastaneye gidiyorum. Devlette calısan arkadasım paran varsa özele git kesinlikle dedi. Eğer imkanın varsa burda özele gidebilirsin ya da rahat edecegini düşünüyorsan manisaya da gidebilirsin
Daisy0000 Monarosa06 Minyon olmanın normal yapamamakla ne alakası var saçmalamış.Ankara’da devlete gidiyorum. Başta özele gidiyordum özeli bıraktım o derece sevdim doktorumu. İş doktorda biter bence
_4501 Monarosa06 bende Manisa şehir hastanesinde yaptım ilk doğumumu gerçekten çok güzel ilgilenildi eminim özel hastane kadar vardı da çok memnun kaldım ve şuan 2 aylık hamileyim tekrar orda yapıcam nasip olursa
Eftelyaatasoy adatuna evet imkanınız varsa baska sehirde olmaktansa kendin evinizde rahat edebilirsiniz anneniz hangi sehirde
Monarosa06 Hemsire bilinçli bir sürü böyle hasta geliyor geneli de sezeryan oluyor tecrübeli olduğundan dolayı böyle diyor olabilir mi yani yapabilseydi kendi yapsrdi normal doktor çevresi var neticede sağlık çalışanı ama yapamadı ve aynıyız bünye olarak Daisy0000
Daisy0000 Monarosa06 7 kuzenim ve abilerimin eşleri minyon 42-55kg arası .160 lı boylarda hepsi normal doğurdu
Monarosa06 Hadi yaa zorlanmadilar mi benim ağrı esigim cok düşük ve iki 3 gündür midene baskı yapıyor zor nefes alıyorum tikaniyorsun Daisy0000