Farasc Sizde de oluyor mu böyle gevşeyip kasılması çok toplanıyor. Oğlum da var bırakamıyorum bi yere yani doktora gitmek için yatışverirler falan diye normal mi
Bet1 Farasc doktora gitmeden bilemezsin ama.herhangi bir risk durumun yoksa bu haftalarda normal de olabiliyor. Zaten artık 2 haftada bir gidiyorsun kontrolün de yakındır
Minaesra Farasc iki gün bende çektim 33+2, şuan çok şükür rahatım ama normalmiş bebek kilo aldıkça kendine yer açmaya çalışıyormus zaten 1 haftada karnım büyüdü yine ordan da anlaşılıyor
Farasc @Bet1 en son 29 da gittim dedim ya sürekli gidemiyorum en son herşey normaldi 1423 gramdı. 1ay sonra gel dedi bende haftaya falan gidiyim diye düşündüm ama sanırım biraz erkene alınan randevuyu
Bet1 Farasc genelde o haftalardan sonra 3 haftaya daha sonraki gidişte 2 haftaya düşürüyorlar ben 31+0 da gittim br daha 33 te gidicem
Farasc @Minaesra benimde hiç karnım yoktu haklı olabilirsiniz bir anda büyüdü karnım. Bide idrar yolu enfeksiyonu var demişti sağlık ocağı. Doktoruma da ilettim bi sorun görmedi 14 üstü olursa tansiyon haber ver dedi tuz yeme falan demişti