Omur3534 Kızlar 23 haftalık hamileyim bebeğin haraketlerini 10 gün önce hissetmeye başladım . Dün az , bugunde hiç hissetmedim bu normal mi ?
Elif2424 Omur3534 bende 19.haftamdan beri hissediyorum 23 e giricem yarın sanırım 29a kadar böyle düzensiz oluyormuş bi kaç yerde okumuştum çünkü bende bazen yorulduğum zaman falan hissetmiyorum
Omur3534 Perşembe günü randevum var hiç bi mekalade bulamadım bununla alakalı teşekkür ederim içimi rahatlattınız