Merhaba kızlar bu ikinci gebeliğim 39+4 ‘teyim. İlk gebeliğimde sancım aynı gün aralıklarla gelip sıklaşmıştı ve normal doğum yapmıştım . Bu gebeliğimde yaklaşık bir haftadır sancı çekmeme rağmen bir türlü sıklaşmıyor. Dün doktora gittim bir parmak kadar açılmam varmış ama sancı sıklaşmadığı için beklemek zorundayız dedi. Cumaya kadar doğmazsa cumartesi hastaneye gitmemi söyledi açıkçası suni sancıdan korkuyorum ve istemiyorum. 4. katta oturuyorum her gün merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum ahududu yaprağı çayı içiyorum bunun dışında süreci hızlandıracak ne yapabilirim ? Şimdiden hepinize teşekkür ederim ❤️