zeynebinannesi23 Bende içiyordum hemde çok fazla hamile olduğumu öğrendim ve öğrendiğim gün bıraktım,şu an nefesi zor alıyorum kaç kere acillik oldum nefes alamadığım için şu an ilaçta veremiyorlar astım etmişim kendimi.. Kendin için bebişin için.. Bende bırakamıyordum hiçbir şekilde ama 3 yıllık hasretin sonunda başarısız bir tüp bebek ardından ve her iki yumurtalığında çikolata kisti olup tüpleri 2/3 oranında tıkalı yumurtalıklarıda doğru düzgün çalışmayan biri olarak Allah’ın bir mucizesiyle kendiliğinden hamile kalan bir bayan olarak pat DİE bıraktım