Kızlar merhaba bu postu açıp açmamakta çok kararsız kaldım ama bizler her ağrıda endişelenen anneleriz biliyorsunuz pazar günü bebeğim çok kendini topluyordu hareketleri azalmıştı ve karnım kasılıyordu pazartesi yani dün devam edince doktora gittim.34+4 haftalığız bugün doktor bana bir kağıt yazdı ACİL durumlar diye 5 madde bu saydıklarım dışında olan her şey normal dedi sizde fikrinizi söyleyin ben şimdi yazıyorum o 5 maddeyi.
1-Aşırı yoğun adet kanaması
2-Aşırı su gelişi
3-Saat başı vuran ritmik giderek artan sancı (ilk gebelikte olsa anlamaman mümkün değil)
4-Yüksek tansiyon
5-Bebek hareketsizliği