annesi53 canım sonuçların gayet güzel bence. Doktor buna bi risk var derse ben sana benim sonuclarimi atayım onu göster asıl risk diyebileceginiz budur diye. Hiç endişelenme çıksa çıksa yaş riski çıkar ondan da bisey olmaz tecrübe ettim artık o yüzden böyle rahat konuşuyorum bana yüksek risklisin bilmem ne testleri istediler perinatolojiye gittim bebegim gayet sağlıklı çok şükür. Kafa bile yorma hiç. Gayet iyi sonuçların.