denizimsii12 kızlar selamlar iki hafta önce ilk kez kontrole gitmiştim 5+3 demişti doktorum bugün tekrar gittim 6+2 dedi bu nasıl oluyo anlayamadım 7+2 olması gerekmiyormuydu
Glsm_19 denizimsii12 Canım belki ozaman adet haftanı saymıştır şimdi saymamış olabilir yada yanlış demiştir belki tekrardan sen bi sor istersen
anneoluyoruuumm16 denizimsii12 daha değişir canım. Belli bir haftaya gelince kendi haftasını yakaliyormus. Benimde öyle sürekli bildiğimden daha küçük çıkıyor ultrasonda
Aysensrkan Banada aynısı olmuştu ilk gittiğimde 5+4 dedi kese görünmüştü diğer gittiğimde 7 haftalık olması gerekirken 6+1 dedi sorduğumda o kesenin haftasıydı bu bebeğin haftası bunu baz al korkma dedi