Lunalunay Merhaba ben Solgar aldim ama doktorlar genelde hangi marka folik asit önerisinde bulunuyor en iyisi hangisi sizin tecrubelerinize göre
gudmorningbeya Lunalunay bana devlette özelde FolicUs diye bir hap verdi önceki gebeliğimde folidoce içiyordum
Oznursorhan Lunalunay ocean kullanıyordum ama şuanki doktorum z-fol verdi. Hatta dün aldım gece içtim yatmadan. Normalde halsiz olan ben bugün yazlıkları çıkardım tüm evi sildim süpürdüm kendime hayret ediyorum bi enerji geldi. İçinde bir çok vitamin var (B12- D vitamini vs) 10 haftalığım bu arada. Enerjimi şuan ona bağlıyorum uzun zamandır böyle hissetmemiştim 🙈
Mamalisa Bana da z-fol verdi doktorum. Herhangi bi yan etkisi olmadı. Aşırı enerji vermedi bana ama hala akşamları deli gibi uyuyorum😂 çalıştığım için sanırım
Kediler Lunalunay gebelik öncesi ve gebelik sürecinde ocean mummy kullandım, kullanıyorum. Folik asit, omega 3, demir dahil ihtiyacımız olan her türlü vitamin var. Memnunum
Zeynxy Osende kullanıyorum hiçbir yan etkisi vs yok fakat dil altında emilerek kullanıldığı için çilekli bi tadı var beni rahatsız ediyor sevmedim tadını. Diğer markalarda da mı emilerek kullanılıyor yoksa hap gibi mi içiliyor?
Deletedmom_112 Lunalunay ben kendim solgar alıp kullanmıştım doktorum içeriğinin kötü olduğunu söyledi folidoce başlattı
anneoluyoruuumm16 Lunalunay ben innate kullanıyorum. İçinde folik asitten hariç 17 tane vitamin var. Doktorum önerdi normalde 8. Haftada folik asite ek vitaminler baslaniyormus ama ben tek bir ilaçla günü kurtarıyorum 😃