Ben ilk doğumumu Istanbul süleymaniye kadın doğum devlet hastanesinde yaptim cokta memnun kaldim cok guzel ilgilendiler normal dogum yaptim acilmam olsun diye bana surekli egzersiz yaptirdilar 10 tane ebe yanina geldi surekli uzman erkek doktor dogumumu yapti surekli bana canim bitanem diyerekten hep hitap etti dogum olduktan sonrada ayriyetten hem benle hem bebegimle ilgilendiler surekli simdi 2. Ciye hamileyim Allah nasip ederse hayirlisiyla tekrardan orda dogum yapicam 🤗