Çok afedersiniz Kızlar ama bişey sorucam size benim adetim bitti ayın 3ünde ögünden belli hafif hafif tuvaletimden sonra 5-10dk yanmalarım oluyor 5ay önce kanamalı enfeksiyon geçirdim hani dedim gene enfeksiyon mu oldu dedim hastaneye gidip idrar testi verdim Sonuçlarım da temiz çıktı hiçbişey yok dediler bu aralarda şüphelerim var gebelik Acaba bu yanmalar Gebelikle mi alakalı sizde böyle bişeyler oldumu merak ediyorum birazda