Kyaaelif Gebelik boyunca kanaması olan oldu mu arkadaşlar benim herşeyim normal bebekte iyi ama vajinal olarak bakıldığında kanama odağım görünüyor 16 haftalık hamileyim
Kyaaelif Esrafatih01 Esrafatih01 normal demiyor da anormalde demiyor rahim uzunluğu plesenta duruşu gayet iyi bebekte gayet iyi ama kanamam oluyor dinlenmem gerekiyormuş sürekli bazı gebelerde olabiliyormuş
Ebus2045 İlk oğlumda 12 yada 13 haftalarda bir hafta oldu sonrada 24 yada 26 da gene olmuştu şimdi 2.ye hamileyim 11 de başladı şuan 18 bitmek üzere ilaç kullanmadığım zaman kanamam oluyor sanırım ben hamilelik boyunca kanama yasayanlardanim
Kyaaelif Ebus2045 bende 12 haftadan beri yaşıyorum düzene girer mi bilmiyorum şu an cinsiyet ne sizin
Tugceyk Bende de 13. Haftada yoğun olmustu ve daha öncesinde de bir kaç kez oldu. Myomlarim var onlar sebep olabilirmiş. Ama net bişey soylenmiyor progestan fitil kullanıyorum. Şu an 15. Haftadayim.